1. Szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdések (1)

Hogyan módosíthatom személyes adataimat?

Webáruházunkba bejelentkezve, jobb oldalt, felül, a “személyes beállítások” menüpontban tudod módosítani személyes adataidat.

2. Termékekkel kapcsolatos kérdések (3)

Sérült, hiányos a kézbesített termék, vagy csomagolás. Mi a teendőm?

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre. Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizd!

Feltétlenül jelezze felénk: info@elemimozsia.hu-email címen.

Nem a megfelelő terméket kaptam.

Kérjük jelezd ezt az ügyfélszolgálatunkon.

Mit jelent a csomagajánlat?

Egyes termékeink csomagajánlatban is megvásárolhatóak. Ez azt jelenti, hogy a termékhez tartozó kiegészítőket kedvezményes áron adjuk a főtermék megvásárlása esetén. Minél több kiegészítőt vásárolsz, általában annál nagyobb a kedvezmény mértéke. A csomagajánlatokat mindig a termék adatlapján, a “csomagok” fül alatt találod.

3. Megrendelésekkel kapcsolatos kérdések (6)

Küldemény átvétellel kapcsolatos fontos tudnivaló!

A 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet 22. §, (5) pontja módosítása alapján 2014.04.09-dik napjától kezdődően alapvetően megváltoznak a csomagkiadás szabályai. Az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás előtt be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) valamint ha a csomagot nem a címzett veszi át közölni kell az átvétel jogcímét is. Abban az esetben, ha a címzett helyett meghatalmazott veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást is szükséges kérnünk az átvételi pontjainkon. A személyazonosságát igazoló hatósági igazolvány elnevezését, betűjelét és a számát, valamint ha a csomagot a címzett veszi át a „Címzett” megjelölést, ha a csomagot nem a címzett veszi át akkor az átvétel jogcímeként a „Helyettes átvevő „ megnevezést kizárólag az átadónál maradó példányra kell feljegyezni. Az átadási bizonylat tárolása, valamint a meghatalmazás őrzése a vonatkozó szabályoknak

Módosítani szeretném rendelésem, mi a teendőm?

Abban az esetben, ha megrendelésed még nem készült el, lehtőség van rá.

Ezen a telefonszámon érdeklődhetsz a megrendelés állapotáról.

06307911809

Van-e lehetőségem elállni a vásárlástól?

Igen, természetesen van lehetőséged elállni a vásárlástól a hatályos jogszabályoknak megfelelően internetes és telefonos megrendelés esetén, de ez a jog csakis természetes személyeket illeti meg, tehát nem vonatkozik céges/vállalati vásárlásokra. Ezen jog gyakorlásának további feltétele, hogy 14 napon belül meg kell történnie a termék visszaküldésének vagy szolgáltatónak való visszaadásának, és csakis szavatossági időn belül tudunk terméket visszavenni.

A termék árának visszautalása 14 napon belül esedékes.

Milyen fizetési módokkal tudok vásárolni üzleteikben?

Üzleteinkben többféle fizetési módra van lehetőséged, kérjük figyelmesen olvasd el a lenti tájékoztatót. Részletek

A kupon kódot hogyan tudom felhasználni?

A kuponok kódot a fizetési felületen, a megrendelés elküldésénél kell a megfelelő rublikába:

„kuponkód” beírni.

1 személy 1 kupon kedvezményt 1x vehet igénybe!

4. Házhoz szállítással kapcsolatos kérdések (2)

Kell -e fizetnem házhozszállítási díjat a megrendelt termékekért?

Budapesten belüli díjtétel: 800ft

Budapest területén kívül, egész Magyarországon: 1500ft

Figyeld akcióinkat,kampányainkat mivel időszakosan szoktunk ingyenes házhoz szállítást hirdetni minden termékünkre.

Házhoz szállítással kapcsolatos néhány fontos tudnivaló

Házhoz szállítás csak hétköznapokon üzemel, munkaidőben. Néhány rendhagyó esetben, a forgalmi körülmények miatt a kiszállítás ideje kitolódhat. Megértésedet és türelmedet kérjük ezekben a kivételes esetekben. Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizd.

5. Ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdések (5)

Hol találhatok Elemimózsia mintaboltot?

IV.ker. Kemény Gusztáv u. 6. Rétesház

Nyitvatartás H-P 8:00-18:00, Szo 8:00-13:00

Üzleti célból szeretné velünk felvenni a kapcsolatot?

Marketing, reklám megkeresésekkel, üzleti lehetőségekkel írjon nekünk a info@elemimozsia.hu –ra.

Milyen módon tudok kapcsolatba lépni az Ügyfélszolgálattal?

Ügyfélszolgálatunkat e-mail-ben a kapcsolatfelvételi formon keresztül érheted el. Személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség.

Panasszal vagy észrevétellel hova fordulhatok?

Panaszoddal, észrevételeddel kapcsolatban ügyfélszolgálatunk készségesen áll rendelkezésedre. Minden észrevételt kiemelten kezelünk, és szükség esetén kivizsgáljuk. Várjuk visszajelzésedet szolgáltatásainkkal, termékeinkkel, ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatban.

Vezetőség felé észrevételem volna

Lehetőséged van jelezni észrevételed, véleményed, javaslatod, kér(d)ésed cégünk vezetősége felé eljuttatni ügyfélszolgálatunkon keresztül. info@elemimozsia.hu

0 Ft0 items